Таку думку 24 Каналу висловив військовий експерт з Ізраїлю Давид Шарп, зауваживши, що у Росії також є сухопутний коридор з Україною. Ним через окуповані території можна постачати вантажі, навіть у випадку негоди.
Читайте також Молилися не у той бік: як погода "вирішує" проблему росіян з розміщенням кораблів
Який вплив мала негода
Перевезення по Чорному морі є різними, інколи росіяни справді проводять їх масштабно, але так буває не завжди. Також вони використовують поромну переправу в районі Керчі для вантажних постачань. Автомобілі такого типу не їздять Кримським мостом через те, що окупанти бояться диверсій. Якщо, наприклад, поромна переправа перестане працювати, то це вплине на ситуацію.
Наразі російська армія не веде масштабних наступальних дій на Півдні, тому важко сказати, що логістика, яка пов'язана з морськими перевезеннями, глобально вплинула на плани окупантів,
– сказав Давид Шарп.
Для того, щоб достеменно про це говорити, треба володіти найменшими деталями про ситуацію. Наприклад, знати про те, чи зменшилось використання артилерійської зброї, як наслідок від зменшення постачання снарядів.
Військовий експерт з Ізраїлю про те, як негода вплинула на логістику росіян: дивіться відео
Негода у Криму: що відомо
- В окупованому Криму 26 листопада пройшов дуже потужний шторм. Росіяни досі борються з наслідками негоди, яка повалила сотні дерев, пошкодила будинки, а тисячі людей залишила без світла, тепла й газу. Хвилі розбили вікна та жалюзі кіосків, затопили торговельні приміщення. У Криму перестали працювати катери, а на берег у Севастополі викинуло міну.
- Шторм, ймовірно, зруйнував оборонні загородження біля Кримського мосту. Росіяни встановлювали їх для захисту моста від атак дронів. Схожі загородження були змиті й у районі Севастопольської бухти.
- Окупаційна влада підрахувала збитки від негоди. Станом на 28 листопада сума становить майже 500 мільйонів рублів, але загарбники повідомляють, що цифра не остаточна й може зрости мінімум удвічі. За словами "місцевої влади", 55 тисяч кримчан сидять без світла.