Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Скасування рейсу: що робити та як отримати компенсацію від авіакомпанії

      Відпочинок – це зазвичай приємні спогади, але буває й так, що відпустка, планування зводяться нанівець через якісь обставини. Українці дедалі частіше змушені перечікувати у терміналах, поки компанії знайдуть літак.

      Після запровадження безвізового режиму попит на подорожі значно виріс і компанії іноді не встигають вчасно відправляти туристів.

      Читайте також: Wizz Air потішить українців: відкриває нові рейси і обіцяє літати частіше

      Нещодавно в Італії жінка із хворим сином чекала на літак, аби повернутися з Неаполя до Львова. В Італії були на футбольних тренуваннях. В аеропорті спочатку щогодини переносили рейс, згодом з'ясувалося – скасували. При цьому багаж у всіх пасажирів забрали. Тож діти разом зі своїми батьками чекали просто в терміналі аеропорту.

      Їм двічі давали ваучери по 15 євро на харчування. І лише близько опівночі перевезли в готель. Авіаційні експерти пояснюють, якщо рейс затримується на понад 5 годин, він автоматично вважається скасованим. І поки не подадуть інший літак, авіакомпанія має забезпечити пасажирів житлом, їжею та водою.

      "Якщо пасажири вже в аеропорту, то це безпосередньо відповідальність авіакомпанії. Вона повинна мати там свого агента-представника, який має вирішувати будь-яке проблемне питання авіапасажира", – заявив авіаексперт Богдан Долінце.

      Якщо ж пасажир відмовляється чекати і за власні кошти купує квиток на інший рейс, то має право отримати компенсацію. 

      З такими авіакомпаніями, які не можуть мати регулярних рейсів багато з того самого аеропорту, краще не чекати 20, 16, 15 годин, а своїм коштом добиратися, якщо є така можливість. І потім вимагати від авіакомпанії компенсації цих витрат. Це цілком реально, адже є судова практика,
      – зазначив експерт з авіаційного права Андрій Гук.

      Ситуації із затримкою рейсів – не рідкість, каже Гук. Особливо в літній період, адже через відпустки зростає попит на авіаперевезення. Тож експерти радять обирати мережеві компанії або бути готовими до значних затримок.

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук