Отож, нова Fabia виглядає значно свіжіше і сучасніше, ніж сучасна генерація. Передня частина - як у Rapid та Octavia, тут схожа решітка радіатора та фари зі світлодіодними секціями. А от у профіль та ззаду Fabia зберегла характерні пропорції.

Довжина новинки залишилась майже незмінною - 3,99 м, зате ширина зросла на 3 см (1,96 м), а висота зменшилась на 31 мм. Об'єм багажника зріс на 30 л (до 330 л) - за словами чехів, це рекорд у класі. Крім того, нова Fabia схудла аж на 65 кілограмів - базова версія важить лише 980 кг.

Салон оформлять в стилі ліфтбека Rapid. З'являться нові сидіння з розвиненою бічною підтримкою, інші матеріали обробки та система MirrorLink для синхронізації мультимедійної системи зі смартфоном.

До гами двигунів увійде бензиновий трициліндровий моторчик 1.0 (60 к.с.) і 1.2-літровий агрегат (110 к.с.). Також запропонують покупцям і турбодизель 1.4 потужністю від 75 до 105 сил. Коробки передач - 5-ступнічаста "механіка" та 7-швидкісний "робот" DSG. Найекономічніша модифікація GreenLine з найслабшим дизелем отримає спеціальний аеродинамічний обвіс, шини з низьким опором коченню, системи start/stop та рекуперації енергії при гальмуванні. Заявлені середні витрати пального - 3,1 л на 100 км.

Крім того, чехи повідомили, що покупці зможуть обирати з 15 кольорів кузова (на фото Race Blue) та змінювати на власний смак забарвлення даху і бічних дзеркал.

Офіційно нову Skoda Fabia представлять у жовтні на Паризькому автошоу, а європейські продажі стартують наприкінці року. Авто випускатимуть у кузовах хетчбек та універсал.