Перший транспортний засіб - Rajawali, що у перекладі з індонезійської означає сокіл. Робота над ним триває вже 2 роки, зараз авто проходить фінальні випробування. Під надлегким карбоновим корпусом - бензиновий моторчик від газонокосарки об'ємом 35 кубічних сантиметрів.

Розробники встановили електронну систему управління дроселем, що дозволило знизити розхід пального до рекордного рівня. Одного літра бензину вистачає на 300 км.

Вузьку видовжену форму кузову надали заради кращої аеродинаміки. Щоправда через це в автомобілі може розміститися лише водій.

"Авто оснащене лише трьома колесами, які до того ж мають низький опір коченню. Таке поєднання з краплеподібним корпусом і маленьким двигуном забезпечує дуже малі витрати пального", - каже учасник проекту Rajawali Роберта Аджі Віанторо.

Інша група студентів представила автомобіль, який їздить на екологічному виді пального - спирті. Щоправда, HEAVE, а саме таку назву отримала розробка, не настільки економний, як Rajawali - літра пального вистачає на 132 км.

Хоча це все одно значно більше, аніж може проїхати звичайне сімейне авто. Корпус HEAVE виготовлений з вуглеволокна і бамбука. Ці матеріали відносно нешкідливі для середовища.

"Під час розробки прототипу ми сповна використали свою уяву. Тому авто отримало двигун, який працює виключно на етанолі, і частково дерев'яний корпус. І в результаті вийшов абсолютно унікальний транспортний засіб", - каже керівник проекту HEAVE Елінґселасрі.

Остання розробка - Cikal. На відміну від "конкурентів", це авто ззовні не надто відрізняється від того, що ми звикли бачити на дорогах. Кузов моделі виготовили з карбону, а шасі - з алюмінію. У багажнику - бензиновий двигун від мопеда об'ємом 50 кубічних сантиметрів.

Цей автомобіль більший від попередніх двох і має гіршу аеродинаміку, а відтак кращий апетит. Літра бензину вистачає на 31 км, тобто на "сотню" Cikal витрачає приблизно 3 л пального. А це все одно значно менше, аніж будь-який інший звичайний хетчбек.

"Причина, чому автомобіль отримав традиційний вигляд, дуже проста. Ми хотіли бути на крок попереду від інших розробників і створити те, що вже сьогодні можна було би поставити на конвеєр. Це автомобіль з великим потенціалом. Він має звичайні габарити, відносно потужний двигун і низький розхід пального", - каже керівник проекту Cikal Теуку Нараскі.

Зупинятися на досягнутому винахідники не збираються. Студенти вже проектують нову, вдосконалену модель Cikal 2. Новинка отримає симпатичніший дизайн, легший кузов і гібридний бензиново-електричний силовий агрегат.