Наразі в оператора не працює мобільний застосунок. Причини не відомі. Поки що компанія не оголошувала про можливу кібератаку й на її ресурси.

Дивіться також У Kyivstar підтвердили хакерську атаку на компанію та розповіли, що буде далі

Що відбувається

В офіційному телеграм-каналі компанії зазначається, що поки що спостерігають лише збільшення підключень абонентів інших операторів до мереж Vodafone через національний роумінг. Тож причина може бути в різкому зростанні навантаження на ресурси.

Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв'язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій,
– написали представники компанії.

Під час відкриття застосунку Vodafone з'являється повідомлення: "Технічні роботи. Зараз проводяться технічні роботи, тому додаток тимчасово недоступний. Перепрошуємо через незручності".

Так виглядає прямо зараз застосунок Vodafone
Так виглядає прямо зараз застосунок Vodafone / Скриншот УНІАН

Оскільки компанія заздалегідь не повідомляла про технічні роботи, проблема, швидше всього, виникла неочікувано.

Оновлення

Компанія опублікувала коментар о 14:16, заявивши, що причина проблем, що виникли, – велике навантаження на канали обслуговування, але зі зв'язком та інтернетом все в порядку. "Друзі, через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у декого з вас можуть бути обмеження у використанні цих каналів. При цьому з мобільними послугами все гаразд, мережа працює як зазвичай, не переживайте", – йдеться в повідомленні.