Деталі

За словами представників Hyundai, технологія забезпечує відчутне тепло вже протягом трьох хвилин після ввімкнення обігрівача. При цьому вона споживає менше енергії, ніж традиційні методи.

Дивіться також Електричне велосипедне взуття з саморегулюванням обіцяє кращий досвід поїздок: як воно працює

Нагрівальний елемент може досягати аж 110 градусів за Цельсієм, але має систему запобігання опікам, яка автоматично знижує температуру при виявленні контакту з тілом.

Для демонстрації дев'ять панелей з цим нагрівальним елементом були встановлені на електричний позашляховик Kia EV9, покриваючи основу рульової колони, дверні панелі, центральну консоль і основу бардачка.

Демонстрація роботи технології
Демонстрація роботи технології / Фото Hyundai

Підігріті поверхні можуть допомогти зігріти водіїв і пасажирів швидше та ефективніше, ніж обдув повітря в салоні, як це робить звичайний клімат-контроль.

Більше технологій

Hyundai та Kia також продемонстрували скло з підігрівом, яке живиться від 48-вольтової електричної системи. Це дозволяє повністю розморозити скло за п'ять хвилин, що в чотири рази швидше, ніж звичайний клімат-контроль, стверджують автовиробники, додаючи, що скло також може зменшити використання енергії клімат-контролю на 10%, оскільки вбудоване металеве покриття, яке використовується для передачі тепла, також блокує сонячні промені у спекотні дні.

Нова технологія обігріву машин
Нова технологія обігріву машин / Фото Hyundai

Демонстрація також включала технологію тонування вікон, яку Hyundai вперше показала у 2023 році. У ній використовується спеціальна плівка, яка блокує потрапляння тепла всередину автомобіля, водночас дозволяючи теплу, що вже накопичилося, виходити назовні. Hyundai раніше демонструвала цю плівку на автомобілях клієнтів у Пакистані, де погода спекотна, але звичайне тонування вікон заборонено законом. Компанія заявила про зниження температури на цілих 12 градусів під час випробувань.

Дивіться також Nissan придумав, як знизити температуру автомобілів за допомогою однієї простої зміни

Розробки інших компаній

  • Хоча це ще не було продемонстровано публічно, General Motors намагалася запатентувати власне лобове скло з електричним підігрівом, також використовуючи провідні елементи, вбудовані в скло.
  • У 2023 році німецька компанія ZF представила ремені безпеки з підігрівом, які, як стверджує виробник, можуть збільшити запас ходу електромобілів на 15% завдяки зменшенню енергоспоживання.

В українських автосалонах доступно близько сотні нових кросоверів. Однак далеко не всі з них стають популярними. Водночас деякі моделі можна частіше за інших побачити на наших дорогах. Одна з них – SUZUKI Vitara 2024 року. Причин такої народної любові декілька: японський бренд, європейське виробництво, доступна ціна, надійність та перевіреність конструкції.