Що відомо

Як раніше стало відомо, нинішні збої не є наслідком нової атаки, а виникли в процесі стабілізації після кібератаки 12 грудня.

Дивіться також Не нова атака: представниця компанії пояснила сьогоднішній збій у Київстар

Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг. Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку "Мій Київстар". Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше,
– написали на сторінці компанії у фейсбуці.

Нагадаємо, раніше компанія опублікувала кілька рекомендацій для тих користувачів, які все одно не можуть підключитися до мережі. Якщо ваш смартфон навіть після усунення неполадок з боку компанії не "ловить" мережу, перезавантажте його або увімкніть на кілька секунд режим "У літаку".