У своєму нещодавньому відкритті вчені з Нью-Йоркського університету описали особливе явище, яке може статися, коли колапсує ядро масивної зорі. Вони припускають, що потужні сили всередині певного типу нейтронної зорі можуть спалахнути і ефективно розрізати небесний об'єкт, як лезо, що призведе до випромінювання інтенсивних сплесків радіації.

А тим часом Науковці оцінили смертельну небезпеку кілонових для Землі

Деталі дослідження

Опубліковане в препринті статті, що очікує на рецензування, дослідження, проведене Нью-Йоркським університетом, заглиблюється в моделювання сил, що діють всередині магнетара – особливого типу нейтронної зорі, відомого своїм надзвичайно потужним магнітним полем, яке на порядки перевершує магнітне поле звичайних нейтронних зір, не кажучи вже про те, що воно є карликовим порівняно з магнітним полем Землі.

Основна мета цього дослідження – розшифрувати походження гамма-спалахів, загадкових небесних явищ, які роками спантеличують науковців. Попередні дослідження припускали, що потенційними джерелами цих високоенергетичних викидів можуть бути чорні діри і магнетари.

Енергія, що розсікає зорі зсередини

Результати дослідження Нью-Йоркського університету вказують на те, що випромінювання, відрегульоване цими магнітними полями в новоутвореному магнетарі, може проникати в "щільні зоряні надра", фактично розрізаючи зорю навпіл.

Це явище, яке дослідники називають "релятивістським лезом", вивільняє потужний пучок енергії, значення якого поширюється на розуміння гамма-сплесків великої тривалості, на відміну від більш типових, коротших сплесків, які спалахують і розсіюються протягом декількох секунд.

Дивіться також Погляньте на ці захоплюючі молоді зорі, які Джеймс Вебб виявив у сусідній галактиці

У міру того, як розгортається це захоплююче відкриття, вчені готуються до подальших досліджень і аналізу цих запропонованих релятивістських лез. Це нове відкриття обіцяє поглибити наше розуміння захоплюючої, а іноді й жорстокої фізики, яка керує загадковими куточками Всесвіту.

Робота вчених Нью-Йоркського університету означає значний крок у розгадці таємниць космічних явищ і відкриває нові шляхи для дослідження найекзотичніших подій у космосі. Подальші рецензії та поточні дослідження, безсумнівно, допоможуть зміцнити наше розуміння цього явища, дозволяючи вченим продовжувати знімати шари інтригуючих таємниць Всесвіту.