Як все це працює

Рекламу "Ліги Ставок" можна побачити лише віртуально в ефірі завдяки використанню технології цифрової заміни білбордів (Digital Billboard Replacement). Ця технологія дозволяє замінити реальну та віртуальну рекламу на LED-панелях під час трансляцій, що дає змогу залучати цільову аудиторію.

Дивіться також Як переконатися, що ваші розширення для Chrome безпечні

Megogo, як платформа для трансляцій в Україні, пояснила виданню Tribuna, що отриманий сигнал є частиною неподільного потоку від правовласника, а це унеможливлює його відокремлення або модифікацію окремо для України. Залежно від матчу, Україна отримує або глобальний, або європейський/СНД сигнал, при цьому правовласник продає різну рекламу в різні регіони на свій розсуд.

Реклама
Реклама "Ліги ставок" / Скриншот Tribuna

А як же санкції?

Санкції Європейського Союзу проти російських компаній обмежують можливості прямого комерційного партнерства. Однак повідомляється, що посередник, такий як британська компанія Sportseen або швейцарська компанія Infront (частина китайського конгломерату Wanda Group), міг сприяти укладенню угоди.

Таке явище, схоже, є стандартною практикою в індустрії. Декілька інших футбольних ліг, у тому числі європейських, використовують подібні умови, завдяки чому реклама Ліги Ставок є невіддільною частиною глобального трансляційного сигналу La Liga.