Як пише ЛІГА.Бізнес, той же час Європа лідирує в сегменті лоу-кост авіаперевезень.

Найпопулярніші

Згідно з даними Amadeus Air Traffic Travel Intelligence Solution, найпопулярнішим маршрутом у світі залишається Чечжу-Сеул (Південна Корея). У 2012 році ним скористалися 10,2 млн. пасажирів, що на 2% більше, ніж у 2011 році.

Однак за рік в списку найбільш затребуваних маршрутів відбулися зміни. Так, маршрут Пекін-Шанхай (7,246 млн.) піднявся з сьомої позиції на четверту, Саппоро-Токіо (8,2 млн. пасажирів) обігнав Ріо де Жанейро-Сан Паулу (7,7 млн. пасажирів) і посів друге місце в рейтингу , а Окінава-Токіо (4,6 млн. пасажирів) потрапив в список на дев'яту позицію.

Загалом, 22% всіх авіаперельотів у світі здійснюється за трьом сотням так званих супер маршрутів, кожен з яких перевозить понад 1 млн. пасажирів щороку. При цьому 69% всіх світових авіаперевезень за основними маршрутами забезпечують більше 100 тисяч пасажирів на рік.

Європа вибирає low cost

Сьогодні Європа має найвищу концентрацію low cost (LCC) трафіку, який склав 38% від світового обсягу авіаперевезень в 2012 році. Регіони Океанії та Північної Америки також мають значне проникнення LCC - 37% і 30% відповідно.

Зате на ринках, де обсяг авіаперельотів зростає найбільш істотно, частка LCC залишається на скромному рівні: Близький Схід - 14%, Азія - 19% і Латинська Америка - 25%.

У Європі найвищу частку вихідного LCC трафіку має Іспанія - 57%. За нею йдуть Великобританія, де 52% всіх авіаперевезень здійснюється low cost авіакомпаніями, що на 4% вище в порівнянні з показником 2011 року. Незважаючи на низьке проникнення LCC в Азії, деякі країни порушили цю традицію: наприклад, 65% всіх авіаперевезень на Філіппінах і 61% в Таїланді здійснюється бюджетними перевізниками.