Модернізація АНів для Індії розрахована до 2015 року. Планується, що ремонт здійснюватимуть не лише у Києві, а в Індії. Згодом повний комплекс робіт проводитимуть на авіазаводі в місті Канпур, за допомогою українських фахівців.

"Ми даємо нове життя фактично. Це нові літаки з новими можливостями, покращене обладнання суттєво, новий рівень безпеки польотів на цих літаках, техніко-економічні характеристики покращені, покращено комфорт для членів екіпажу", - каже генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа.

Після ретельного ремонту кожен з цих АН-32 літатиме ще щонайменше 25 років. Індійські пілоти у якості нових-старих українських літаків вже переконалися.

"Літаки дуже хороші, українці старанно над ними попрацювали і ми отримали гарний результат", - запевняє член екіпажу Ан-32 Кіа Кісінг.

"Ми сподіваємося, що ці літаки пролітають ще не менше 25 років і та велика робота, яку в них вклали виправдається. Хочеться сказати, що цей великий контракт між Україною та Індією - це перший міст, який допоможе налагодити тісні відносини між двома країнами", - сподівається військово-повітряний аташе посольства Індії в Україні Ашутош Лал.

Цей контракт - це перший міст між країнами

Спорудження інших мостів між країнами у недалекому майбутньому, переконують українські чиновники. Україна може запропонувати не лише ремонт, а й будівництво літаків.

"Поставки нової авіаційної техніки, поставки абсолютно нового авіаційного продукту для індійського замовника. Це стосується також обслуговування, ремонту, модернізації вже існуючої авіатехніки, авіадвигунів, а також військових літаків", - сказав директор ДП "Спецтехноекспорт" Ігор Гладуш.

Деталей переговорів сторони не розкривають. Українці пояснюють: конкуренція велика. Боротися справді є за що, діючий контракт укладено у 2009 році на суму понад 400 мільйонів доларів.