Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Українці збудували один з найдовших розвідних мостів Європи

      Розвідні мости – окраса та життєва необхідність Миколаєва.

      Коли на одне місто припадає одразу дві повноводні ріки, мости стають життєво необхідними. Але що робити, коли в тому ж місті розташовані потужні суднобудівні та ремонтні компанії, до яких постійно запливають і відпливають височенні фрегати та крейсери. Під мостом вони точно не протиснуться. Єдине рішення – розвідні мости, і Миколаїв тут має чим похвалитися.

      Почнемо з Варварівського мосту через річку Південний Буг. Після руйнувань Другої світової війни тут встановили понтонний міст. Настил скрипів, прогинався, а водіям залишалося хіба що молитись, щоб безпечно доїхати до протилежного берега. Так довго тривати не могло. Тож у 57 році приступили до проектування сучасного мосту за новітніми технологіями, який коштував десятки мільйонів рублів.

      Уперше в Радянському союзі опанували техніку створення суцільних залізобетонних балок. Рух мостом відкрили 1964 року і першими по Варварівському мосту проїхали діти й молодята. Доки люди раділи, що під ногами нарешті стійка поверхня, інженери не могли натішитися конструкцією горизонтального повороту на 90 градусів. Виглядає просто, але за цією легкістю ховається складна механіка.

      Читайте також: Українці зробили модні трайки екологічними

      Довжина центральної частини 128 метрів, вага дві тонни. Спочатку спеціальні домкрати піднімають її на 10 – 15 см, і тільки після цього автоматично вмикається двигун, величезний підшипник діаметром 11 м рухає гігантські балки і центральна частина мосту повертається. Усе це триває близько 20 хв. Жителі Миколаєва залюбки милуються ось такими кадрами.

      Та це ще не все. У місті є ще одна ріка – Інгул, а відповідно і ще один міст. Аби його побудувати, знадобилось 7 років. Чому так багато – адже інженерам потрібно було придумати, як підняти розвідну частину завдовжки 76 метрів. Протягом 15 років саме Інгульський міст тримав пальму першості за цим показником у Європі, доки його всього на 6 метрів не перевершив міст у Роттердамі.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук