Чому неможливо купити квиток на поїзд онлайн: в "Укрзалізниці" дали пояснення
В охочих придбати квитки на поїзд через онлайн-сервіс "Укрзалізниці" виникли проблеми через некоректну роботу цього сервісу. Усе тому, що навантаження на сервіс замовлення квитків на поїзд онлайн наразі зросло у 6 разів.
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
Зараз фахівці підприємства вживають заходів, щоб забезпечити коректну роботу сервісу, зокрема, щоб забезпечити проведення клієнтських платежів.
Читайте також: "Укрзалізниця" призупинить повернення квитків через Інтернет: відомо терміни
Наразі для стабілізації роботи системи накладено обмеження у 140 сесій за секунду, необхідне, зокрема, для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів. Найближчим часом, у міру стабілізації ситуації, обмеження будуть зняті,
– запевнили в "Укрзілізниці".
Додамо, що "Укрзалізниця" почала відкривати продаж квитків на поїзди, що вирушатимуть після 20 грудня. На цей момент відкрито продаж квитків на 70% цілорічних поїздів. На решту поїздів продаж буде відкрито найближчим часом.