Результати дослідження показали, що, по-перше, повідомлення з питальними знаками ретвітять частіше, ніж з окликом. Можливо, відзначають учені, це пов'язано з практичною стороною справи — користувачі намагаються допомогти френдам знайти відповідь на запитання, поширюючи його.

Другою ознакою успішного твіту називають використання емоційних негативних або позитивних прикметників. При цьому наголошується, що погані слова викликають більший відгук у аудиторії, ніж хороші. Те ж саме стосується і смайликів — відповідно до третього пункту — твіти зі сумними смайлами ретвіттят частіше, ніж з веселими.

Четверта ознака успішного твіту — його тематична універсальність. Найбільшою популярністю, за даними авторів дослідження, користуються повідомлення про соціальні мережі, свята і вихідні, а також на економічні теми.

Нарешті, п'ятою умовою успішності є наявність в твітах негативного посилання — причому популярністю користуються як повідомлення, що виражають співчуття чи сум з приводу якоїсь суспільнозначимої події, так і образливі або дратівливі твіти людей.