Лінію розлому добре видно біля місцевої школи на парковці, частина якої здіймається вгору на майже 10 метрів. Учені підозрюють, що розлом пролягає і дном озера Тахо. Це означає, що небезпека зростає вдвічі. Якщо у цьому районі таки станеться землетрус, Інклайн постраждає не тільки від підземних поштовхів, а ще й від жахливого цунамі.

Наслідки для всіх прибережних поселень будуть катастрофічними. Хвилі змиють усе – будинки, дороги, мости. Професор геології Річард Швайкерт має намір зануритися у води Тахо. Він хоче дослідити лінію розлому й віднайти докази сейсмоактивності в регіоні, якщо вони, звісно ж, є. Проблема у тому, що озеро дуже глибоке, взагалі-то друге за глибиною в Сполучених Штатах.

Шукати докази можливого землетрусу й цунамі на дні високогірного озера – це непроста місія для машини "Немо". Міні-субмарина, вартістю мільйон доларів, яка наче зійшла зі сторінок роману про Джеймса Бонда. Максимальна глибина занурення – 914 метрів, тривалість перебування під водою – 6 годин, оглядовість кабіни – 360 градусів.

"Немо" – це радше підводна бульбашка, а не субмарина. Цей човен створений спеціально для наукових досліджень. Якщо комусь треба зазирнути під воду і все там побачити, без "Немо" не обійтись. Пілот "Немо" – колишній інструктор військово-морського флоту США з дайвінгу Скот Кассель. На катері супроводу перебуває керівник операції Пері Бест. За роботою систем човна стежить інженер Пітер Скалскі. Саме в його руках життя тих, хто на борту.

Читайте також: Як переміщають великі вантажі, вагою понад 1000 тонн

Дослідницькі субмарини, такі як "Немо" – компактні й мобільні. Однак, через це водночас вони ще дуже небезпечні. На човнах такого типу смертність частіше трапляється від удушення, а не від того, що субмарина затонула. У закритій тісній кабіні, такій як ця, концентрація вуглекислого газу миттю доходить до смертельного рівня.

Про дослідження дна озера Тахо — далі дивіться у відеосюжеті.