Як виглядала реклама проти Клінтон, яку Росія проплачувала у Facebook
У США набирає обертів розслідування щодо втручання Росії у вибори президента США, на яких переміг Дональд Трамп.
Зокрема, йдеться про проплачені Росією дописи у соціальних мережах.
Читайте також: Втручання Росії у вибори в США: у Facebook розповіли, яку рекламу проплачував Кремль
Як виглядала політична реклама, проплачена з Кремля перед виборами президента США 2016 року показали в Комітеті з розвідки Палати представників Конгресу США, пише CNBC.
Приклади проплаченої політичної реклами оприлюднили 1 листопада.
Частина публікацій була спрямована на розпалювання міжрелігійної ворожнечі та щоб зіграти на антиісламських почуттях. Наприклад, в одному з дописів стверджувалось, що мусульмани США будуть раді, якщо переможе Гілларі Клінтон.
В іншій проплаченій публікацій йшлось, що кандидат від демократів є "співавтором антиполіцейської та антиконституційної пропаганди президента Обами.
Раніше у Facebook підрахували, що проплачений Росією контент напередодні виборів-2016 у США могли бачити 126 мільйонів американських користувачів.