Марина по секрету розповіла, які гості найбільше подобається прибиральникам готелю на своїй сторінці у TikTok. Про це пише 24 Канал.
Дивіться також "Дуже класно оплачується": українка розповіла, як працює на Ейфелевій вежі
Чи знає прибиральник, якщо ви нишком курили у вікно
Деякі гості ігнорують знак "Не курити в номері" і курять у вікно. Вони щиро вважають, що запаху від такого маневру не буде. Однак насправді це головний біль для працівників готелю.
Цей знак означає, що курити не можна навіть у вікно / Скриншот з відео
Ось цей от знак не означає, що можна курити у вікно, якщо ніхто не помітить. Ні-ні-ні, це не так працює. І ми помітимо, і потім цей запах важко вивести,
– наголосила прибиральниця.
Які гості прибиральникам подобаються найбільше
Марина зауважила, що дуже зручно, коли гості залишають брудні чашки біля умивальника.
Часто таке буває, що потрібно прибрати багато кімнат дуже швидко. І тому кожна дрібничка, яка допомагає зберегти час – дуже допомагає,
– зауважила вона.
Це не єдиний спосіб, яким можна порадувати прибиральника готелю. До прикладу, якщо чаєві залишати не хочеться, то можна просто залишити пакетик зі сміттям біля дверей.
Але якщо вам цього недостатньо, і ви хочете, щоб вам захоплювався увесь колектив готелю, то перед тим, як виїхати, ви можете зняти постіль з ліжка і покласти її на підлогу. Ох, це буде щось,
– сказала Марина.
Зібравши постіль, ви суттєво зекономите час на прибирання номера.
Як полегшити життя прибиральника: дивіться відео
Як люди відреагували на слова прибиральниці
Коментарі до допису розділилися. Деякі подякували за відео та сказали, що тепер будуть так робити, зауваживши, що прибирання у готелях – це дуже важка праця.
Інші ж не розуміють, чому повинні дбати про прибиральників, адже "оплачують сервіс".
- "Вибачте, але людина платить гроші за відпочинок, де не потрібно прибирати чи готувати самостійно, тому й оплачують готельні номери з повним сервісом. Чому вони мають вам подобатись, якщо це ваша робота?"
- "Я ще не переживав, сподобаюсь прибиральникам чи ні."
- "Я ідеальний клієнт, бо сміття завжди забираю із собою після того, як виходжу. Постіль та рушники завжди складаю у ванній коли виселяюсь і чашки мию та залишаю чайові. Це про рівень виховання."
- "Завжди все, що будуть забирати, залишаю біля дверей і ніколи брудний посуд не лишаю. Це просто повага до персоналу. Деякі ж навпаки ніби на зло свинячать ще більше."
- "Роблю так само, мені не складно – іншим полегшує життя. Може й мені хтось полегшить колись."