При наймі у цьому в інтерв'ю "Моторспорт-Тоталь" запевнив гоночний інженер німця Кевін Нікс. Фахівець, який свого часу працював з Міхаелем Шумахером та Девідом Култхардом переконаний, саме Феттель вичавлює з ресурсу гуми більше, аніж будь-який інший пілот, з яким будь-коли Кевіну доводилось мати справу. Не виключено, що слова інженера покликані відвернути увагу від командної ієрархії в "Ред Бул", за якою Феттель став безапеляційним першим номером.

Та водночас замислитись над думкою Нікса змушують факти. На цьогорічному гран-прі Монако, до прикладу Феттель зумів протриматись на одному комплекті відомої швидкою деградацією гуми "Піреллі" впродовж 46 кіл. Минулого року, і поготів, примудрився на м'якому компаунді "Бріджстоуна" проїхати практично усю гонку в італійській Монці.