Йдеться про двигуни, які планували використовувати з 2013 року. Раніше ФІА мала намір запровадити чотирициліндрові турбовані мотори, що вкрай не влаштовувало "Мердседес" та "Феррарі".

З іншого боку "Рено", яке постачає двигунами 3 команди погрожувало піти з Великого Цирку, якщо залишать сьогоднішні V-вісім. Тож, золотою серединою стали V-подібні "шістки", які, кажуть, задовольнили усі сторони конфлікту. Якщо ФІА затвердить зміни, саме ними обладнають боліди, однак, аж у 2014-му, тобто на сезон пізніше.

Крутний момент тепер хочуть зменшити з 18 до 12 тисяч обертів за хвилину. Втім, завдяки турбінам майбутні двигуни не повинні поступатись сьогоднішнім у потужності. Вона, обіцяють, налічуватиме біля 750 кінських сил. До того ж ще 160 додаткових конячок повинна надати система КЕРС, продуктивність якої зросте удвічі. Наразі, Федерація готує документаційну базу для остаточного затвердження нововведень.