Для різних ринків CR-V має абсолютно однаковий вигляд. Але в самій назві представленого в Женеві авто фігурувало слово "прототип". Імовірно, японці все ще не визначилися з гамою двигунів та налаштуваннями підвіски.

Як би там не було, але ззовні CR-V - зовсім інше авто, порівняно зі ще актуальною моделлю. Схожість можна помітити хіба що спереду. Змінилися і розміри - новий кросовер на декілька сантиметрів коротший і нижчий.

Але салон тіснішим від цього не став. Навпаки, за словами японців, тут ще більше місця для пасажирів обох рядів.

Інтер'єр "сі-ар-вішки" добряче перекроїли. Ергономіка - на високому рівні, якісніші матеріали, а центральне місце на панелі зайняв кольоровий дисплей мультимедійної системи з навігацією. В дорожчих комплектаціях автомобіль оснастять шкіряними кріслами, камерою заднього бачення та аудіосистемою з 7 динаміками.

Спинки задніх сидінь легко складаються за допомогою спеціального важеля. Об'єм багажника при цьому перевищує дві тисячі літрів.

В Японії новий CR-V доступний з бензиновими двигунами, об'ємом 2.0 та 2.4 л. Перший видає 150 конячок, другий - 190. А от європейцям буде доступний ще один агрегат. Це новий 1.6-літровий турбодизель, потужністю 120 сил.

Покупцям запропонують три коробки передач на вибір: "варіатор", "автомат" та "механіку".

Продажі четвертого покоління Honda CR-V в Європі стартують восени. Ціни поки тримають у таємниці, але обіцяють, що вони не будуть набагато вищими.

РОЗМІРИ:
довжина 4 529 мм;
ширина 1 820 мм;
висота 1 654 мм;
колісна база 2 620 мм;
об'єм багажника 1053 - 2008 л.

ДВИГУНИ:
бензиновий 2.0 i-VTEC;
150 к.с., 190 Нм
бензиновий 2.4 i-VTEC;
190 к.с., 240 Нм
дизельний 1.6 л CTDi;
120 к.с., 300 Нм.

ТРАНСМІСІЯ:
6 МКПП, 5 АКПП, "варіатор";
повний або передній привід.