Вона вивчала результати навчення 81 відмінника середньої школи. Коментуючи успіхи учасників експерименту, Арнольд говорить: "Не дивлячись на те, що більшість з них є сильними професійними учнями, переважна більшість відмінників не грає в дійсно у вищій дорослій лізі", передає Time.

За словами дослідниці, відмінники у майбутньому зазвичай осідають у системі, а не змінюють її.

Експерт називає дві причини, чому успіх в середній школі так рідко повторюється в реальному житті.

По-перше, школи винагороджують учнів, які роблять те, що їм кажуть. Академічні оцінки співвідносяться лише з інтелектом.

Читайте також: Як вивчати англійську самостійно: ефективні поради та ресурси

Як зізнавалися самі відмінники, вони були не найрозумнішими в класі, а лише сумлінними працівниками. Інші ж відповідали, що головне завдання у школі – відповідати запитам викладача, а не найкраще за всіх знати матеріал.

Друга причина, за словами фахівця, полягає в тому, що школи заохочують універсалізм. А от досвіду надається невелике значення. А от реальний світ винагороджує протилежне.