Результати досліджень з’явилися в журналі IEEE Access.

Читайте також: Як боротися із прокрастинацією: дієві способи

Під час дослідження, за п'ять тижнів 50 добровольцям за допомогою спеціального додатку відправили близько 500 тисяч повідомлень, більше третини з яких змушували людей відчувати негативні емоції: ворожість, нервозність, смуток, страх і сором.

Найгірше на учасників впливали повідомлення, які не пов’язані з людьми, наприклад, про оновлення телефону або про доступ до Wi-Fi.

Крім того, негатив викликала інформація, пов'язана з роботою, особливо, якщо її надсилали відразу у великих кількостях.

"Ці цифрові повідомлення постійно відволікають від наших справ, вимагаючи уваги. Водночас повідомлення роблять наше життя більш зручним, проте ми повинні краще розуміти, як їх нав'язливе використання впливає на наше благополуччя", – каже один з авторів дослідження доктор Ейман Канджі.