Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

В Британії заборонили рекламу косметичного засобу через фотошоп

Кадр з відео
Кадр з відео

Британське наглядове відомство з рекламних стандартів заборонило транслювати рекламу туші для вій через використання Adobe Photoshop.

Експерти зазначили, що в новій рекламі туші Scandaleyes Reloaded від Rimmel використали додаткову обробку та не повідомили про це, пише ВВС.

Зокрема спеціалісти помітили, що лінії очей моделі Кари Делевінь змінили свою форму у ролику, а це свідчить про корекцію вій. Їх ущільнили та подовжили. Зазначимо, що таким прийомом користуються майже усі косметичні бренди під час реклами.

Читайте також: Через скандал Pepsi видалили свою рекламу та вибачились за неї

Відомство назвало таку рекламу неприйнятною та такою, яка не повинна з’являтись в ефірі, адже вводить покупців в оману.

Представники Rimmel прокоментували, що корекція вій моделі, яка рекламує товар – стандартна практика в рекламі косметики. Та як стверджують у корпорації, після правок в Adobe Photoshop вії не стали виглядати довше.

Вони так зазначили, що шкодують про рішення наглядового відомства, однак мають намір підтримати рішення.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук