Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

В Британії заборонили рекламу косметичного засобу через фотошоп

Кадр з відео
Кадр з відео

Британське наглядове відомство з рекламних стандартів заборонило транслювати рекламу туші для вій через використання Adobe Photoshop.

Експерти зазначили, що в новій рекламі туші Scandaleyes Reloaded від Rimmel використали додаткову обробку та не повідомили про це, пише ВВС.

Зокрема спеціалісти помітили, що лінії очей моделі Кари Делевінь змінили свою форму у ролику, а це свідчить про корекцію вій. Їх ущільнили та подовжили. Зазначимо, що таким прийомом користуються майже усі косметичні бренди під час реклами.

Читайте також: Через скандал Pepsi видалили свою рекламу та вибачились за неї

Відомство назвало таку рекламу неприйнятною та такою, яка не повинна з’являтись в ефірі, адже вводить покупців в оману.

Представники Rimmel прокоментували, що корекція вій моделі, яка рекламує товар – стандартна практика в рекламі косметики. Та як стверджують у корпорації, після правок в Adobe Photoshop вії не стали виглядати довше.

Вони так зазначили, що шкодують про рішення наглядового відомства, однак мають намір підтримати рішення.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук