Нардепи вивчають залізно-дорожні відомості на станції "Світланове", через яку товарні поїзди курсують між мирною Україною та тимчасово-окупованою територією. Кажуть, що щодня там може пройти понад 10 ешелонів, а це до 700 вагонів. Всередині і вугілля, і будматеріали, і ліс. Мова йде про величезні суми.

За рахунок закупівель вугілля з території "ЛНР", з непідконтрольною Україні території, йде понад 1,5 мільярда гривень до бюджету "ЛНР". На думку деяких "експертів" близько 40% всіх витрат самопроголошених республік, окупованих територій покрівается за рахунок фінансування України,
– вважає нардеп Семен Семенченко.

Ті, хто блокують залізницю впевнені, що саме торгово-економічна блокада окупованих територій допоможе швидко закінчити війну та звільнити бранців. Серед активістів здебільшого колишні АТО-шники: ветерани батальйонів "Донбас" та "Айдар". Також там є волонтери та демобілізовані бійці.

Перший потяг, який зупинили біля блок-посту, прямував у сторону так званої "ЛНР" та віз за собою 56 пустих вагонів.

Протестувальники переконані, що закон України вони не порушують. Але прокуратура Луганської області справу вже порушила – за перешкоджання нормальній роботі транспорту. По цій статті активістам загрожує або штраф, або навіть позбавлення волі до 2 років.

Читайте також: Як пройшла перша ніч блокування залізничного сполучення з окупованим територіями

Проти блокади висловився і заступник міністра з питань окупованих територій Георгій Тука. За словами чиновника, якщо блокувальники не чують голосу розуму і не хочуть підкорятися закону, у ситуацію мусять втрутитись силовики.