Зазначимо, що наразі компанія WOG збирає 1,5 млн гривень на обладнання для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії в Києві і лікарні в місті Первомайську.

В ході конференції компанія WOG наголосила, що тепер допомогти діткам можуть не лише партнери, але й кожен з нас. Заправляючи свій автомобіль на АЗК чи купуючи горнятко кави, ви можете придбати маленьке декоративне сердечко за 3 гривні. Ці кошти будуть долучені до загального збору на апарати штучної вентиляції легенів, а також набори інструментів для ендоскопічних операцій. Тільки разом, нехай і такими маленькими кроками та незначними сумами, ми зможемо допомогти хворим.

Компанія WOG досить давно прийняла рішення, що ми повинні розділити з клієнтами соціальну відповідальність для тієї частини населення, якій досить складно захистити себе, якщо такої підтримки не буде. Якщо раніше ми допомагали окремим людям, то зараз наша допомога може досягти 10-20 тис. людей лише за перші 5 років. Все, що нам необхідно зробити надати кошти, якими діляться споживачі на покупку устаткування. Ми дуже пишаємося, що наші клієнти активно включаються в проект і роблять добро, "голосуючи" гривнею за здоров'я дітей,
зазначив директор з маркетингу компанії "ВОГ РІТЕЙЛ" Віталій Ткаченко.

Сергій Варбанець, завідувач відділенням вроджених і набутих вад серця у підлітків Центру дитячої кардіології також підтвердив сумну статистику.

"Дітей з вадами серця народжується досить багато. У такій ситуації дуже важлива рання діагностика і відповідне лікування. Благодійні проекти як "Дорога до серця" допомагають нам лікувати дітей на іншому рівні. Зібрані кошти з поточної акції підуть на розвиток цілого напряму міні-інвазивної хірургії, завдяки якій мінімізується травматизація тканин за рахунок мінімальних розрізів", сказав доктор.

Нагадуємо, що 12-й благодійний проект "Дорога до серця" триває і кожен з вас може долучитися до порятунку діток із сердечними вадами!