Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      7 тем, які не варто говорити на співбесіді

      1075 Читать новость на русском
      Про що не варто говорити на співбесіді
      Про що не варто говорити на співбесіді / Фото з відкритих джерел

      До співбесіди слід підходити дуже обережно, адже однією невдалою фразою, жартом або «гострою» темою можна зіпсувати думку про себе, навіть якщо ви будете суперфахівців. Тому не треба засмучувати HR-менеджера і говорити про непотрібних речах.

      Про що не варто говорити на співбесіді

      Читайте також: Як побороти весняну депресію: корисні поради експертів

      1. Особисті проблеми

      Одним з перших на співбесіді звучить питання "Чому ви хочете працювати в нашій компанії?". Відповідь "Тому що у мене діти-школярі і літні батьки, яким потрібно допомагати, тому дуже потрібні гроші" – трохи не те, що розраховує почути ваш рободавець. Не треба тиснути на жалість.

      2. Рівень зарплатні

      Не потрібно також питати "А скільки я буду заробляти?". Якщо вам вдасться зацікавити рекрутера, він неодмінно назве цікаву для вас суму або запитає про ваші фінансові очікуваннях. Відбудеться це, швидше за все, вже ближче до кінця співбесіди.

      3. Індивідуальні умови роботи

      Не намагайтеся відразу обумовлювати свої повноваження і переваги. Навіть якщо ви – унікальний фахівець. Будьте готові перший час працювати "як всі", а вже після того, як зарекомендуєте себе, можна буде звернутися до роботодавця з відповідними проханнями.

      4. Неприйнятні для вас фактори в роботі, особливо в різкій формі

      Не варто емоційно говорити про непотрібні щоденні зустрічі або затримки на роботі. Замість цього можна сказати: "Я використовую прийоми тайм-менеджменту, що дозволяють мені більш ефективно виконувати поставлені завдання. Але, в разі чого, можу пожертвувати своїми планами після роботи".

      5. Відносини з колишніми колегами і начальством

      Ніколи не обговорюйте колишніх колег в негативному ключі. Крім того, що це неетично, так ще й може виникнути підозра, що ви так само можете поступити після звільнення з даної компанії. І найголовніше - ейчари між собою спілкуються. Однак, якщо запитають про причини звільнення з попереднього місця, можна відповісти нейтрально: «Перестали влаштовувати умови».

      6. Пропозиції інших роботодавців

      Не варто збільшувати собі ціну, розповідаючи про прозиції від інших рободавців, тим паче, наголошуючи на їхніх фінансових пропозиціях.

      7. Особисті цілі

      Звичайно, ви прийшли працювати в компанію, щоб заробити собі на великий будинок або задовольнити власні амбіції, зайнявши високий пост. Все це дуже круто, але роботодавцю про це не варто знати.

      Джерело: Bit.ua
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук