Про це він розповів в інтерв’ю виданню Апостроф.

Ті картинки, які були вкинуті, і ті слова, які були написані, – це абсолютно точно замовна штука. Судячи по стилю і всього іншого, людина так не може писати. Це дуже професійна робота,
– пояснив він.

Також Дроздов вважає, що нерозуміння виникло і через закритість Києва для професійної культури.

Ось цей пінопластовий псевдоісторизм, абсолютно позбавлений смаку, ірраціональний. Він заполонив практично всю основну історичну частину Києва. І, напевно, на Подолі він є взагалі домінуючою плоттю. І заповідник всього цього – сусідня Воздвиженка,
– сказав він.

Архітектор додав, що противники сучасного підходу до історичного середовища якраз апелюють до такого псевдоісторизму.

Він зазначив, що будівля театру є практичною і для її спорудження використали якісні матеріали – старовинну київську цеглу та цинк-титан.

Нагадаємо, 29 листопада на Подолі офіційно відкрили фасад нової будівлі Київського драматичного театру.