Укр Рус
12 липня, 20:57
2

Авіакатастрофа в Індії: у кабіні пілотів виникла плутанина через вимкнення подачі палива

Основні тези
  • Стало відомо про плутанину в кабіні пілотів перед авіакатастрофою Boeing 787-8 в Ахмедабаді 12 червня.
  • Вимикачі подачі палива спрацювали одночасно, а звіт бюро з розслідування вказує на втрату потужності двигунів.

Уранці 12 червня в місті Ахмедабад розбився Boeing 787‑8 авіакомпанії Air India, який прямував до Лондона. Перед катастрофою в кабіні пілотів виникла плутанина – вимикачі подачі палива до двигунів спрацювали майже одночасно.

Про це в суботу, 12 липня, повідомили в Reuters, передає 24 Канал. Нові деталі стали відомі завдяки попередньому звіту Індійського бюро з розслідування авіаційних аварій.

Дивіться також "Люди помирали на моїх очах": єдиний вцілілий пасажир розповів про авіатрощу в Індії 

Що відбувалося в кабіні пілотів?

Резервне джерело енергії спрацювало одразу після того, як літак відірвався від землі – це свідчить про втрату потужності двигунів.

За даними записів диктофона, в останні хвилини польоту один пілот запитав іншого, чому той відключив подачу палива. Колега відповів, що не робив цього.

У попередньому звіті не уточнюють, як перемикачі могли спрацювати під час польоту. Окрім того, експерти заявили, що пілот не міг випадково скористатися ними – такі перемикачі використовують лише після посадки або в разі надзвичайних ситуацій, наприклад, при пожежі у двигуні.

До слова, командиром екіпажу літака Air India був 56-річний Суміт Сабхарвал, який мав загальний наліт 15 638 годин. Його другим пілотом був 32-річний Клайв Кундер з досвідом у 3 403 години.

Ми дбаємо про добробут пілотів, тому не робімо поспішних висновків на цьому етапі, дочекаймося остаточного звіту,
– сказав міністр цивільної авіації Рам Мохан Найду.

Чорні скриньки вже знайшли й розшифрували, усі вимоги з технічної придатності літака були дотримані.

Нагадаємо, загалом у літаку було 242 людини – 169 громадян Індії, 53 громадяни Великої Британії, 7 португальців та один канадський пасажир. Вижив лише 40-річний британець Вішваш Кумар Рамеш, який врятувався через отвір у фюзеляжі.