Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Без дизайнера: штучний інтелект створить для бренду одягу Tommy Hilfiger нову колекцію

      Реклама Tommy Hilfiger
      Реклама Tommy Hilfiger / Фото з відкритих джерел

      Торгова марка Tommy Hilfiger вирішила почати співпрацю з компанією IBM і Технологічним інститутом моди в Нью-Йорку, де розробила проект Reimagine Retail, – у ньому штучний інтелект зможе створювати колекції замість дизайнерів.

      Про це пишуть у Fashion Network.

      Представники американського бренду Tommy Hilfiger вважають, що штучний інтелект може ідентифікувати майбутні тенденції швидше, ніж галузеві інсайдери, через що довірять йому створення нових образів. А тому запровадження Reimagine Retail є важливим кроком для поліпшення одягу марки.

      Ми хотіли забезпечити наступне покоління працівників сфери рітейлу новими можливостями і навичками, створити обізнане джерело натхнення за допомогою штучного інтелекту,
      – розповів Евері Бейкер, бренд-директор Tommy Hilfiger.


      Одяг марки Tommy Hilfiger

      Як зазначають у виданні, співробітники інституту моди завантажили принти з архівів бренду в спеціальну програму, а та в свою чергу видала нові кольори, візерунки і форми речей, які будуть використані в наступних колекціях.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук