Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Пряма трансляція на
      Останні випуски

      Бородянський прокоментував консультації працівників 112 каналу на каналі для ОРДЛО

      Бородянський прокоментував консультації працівників 112 каналу на каналі для окупованих територій / pravda.com.ua

      Міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський заявив, що лише 10 лютого дізнався про консультації ведучих телеканалу "112 Україна" для журналістів новоствореного телеканалу для окупованих територій.

      19 лютого стало відомо, що ведучі політичного ток-шоу "Пульс" на телеканалі "112 Україна" Володимир Полуєв та Анна Степанець консультують журналістів телеканалу для окупованих територій, який у березні з’явиться в ефірі замість телеканалу іномовлення UATV.

      До теми: Бородянський оголосив конкурс на керівника телеканалу для окупованих територій

      "Там (на каналі) є керівник, Юлія Островська. Я думаю, що це питання правильно поставити їй. Це операційна діяльність. Вони не погоджують із міністерством цих питань, вони самостійно їх вирішують", – сказав Бородянський в ефірі "Громадського".

      При цьому міністр визнав, що про участь представників "112 каналу" в діяльності телеканалу для окупованих територій дізнався ще 10 лютого, коли про це повідомила шефредакторка 24 каналу Олена Трибушна. Саме вона, до речі, мала очолювати інформаційне мовлення нового каналу, проте відмовилася.

      "Тоді мене це не стурбувало", – сказав Бородянський.

      На питання про те, чи виступає міністр проти участі працівників "112 Україна" в роботі каналу для окупованих територій, Бородянський відповів, що його "непокоїть тільки одне: щоб люди, які працюють на цьому каналі, були людьми, які дотримуються етичних кодексів".

      При цьому голова Мінкульту як громадянин вважає, що на "112 каналі" є журналісти, які не дотримуються етичних норм.

      Я давно не дивився 112-й. Мені важко виокремити в пам’яті конкретні випадки і класифікувати їх. Мені не сподобалось, як інформація подавалась – неповно, перекручено, заангажовано,
      – сказав Бородянський.

      Після цього телеведучий в ефірі "Громадського" спитав у міністра, чи можуть працівники "проросійського телеканалу" брати участь у роботі державного мовника.

      Читайте також: У "Слузі народу" анонсували запуск власного телеканалу

      "Я вважаю, що якщо люди займалися антиукраїнською діяльністю, вони мають узагалі нести покарання за таку діяльність, і не мають права працювати в органах державної влади", – відповів міністр культури, молоді та спорту.

      Зауважимо, що юридично телеканал "112 Україна" належить нардепові від "Опозиційної платформи – За життя" Тарасові Козаку – близькому соратнику Віктора Медведчука. Проте фактичним керівником телеканалу називають самого Медведчука, який за сумісництвом є кумом президента Росії Володимира Путіна.

      кому належать українські ЗМІ олігархи імена телеканали
      Які ЗМІ перебувають під контролем українських олігархів / Інфографіка 24 каналу

      Що відомо про телеканал для окупованих територій

      • Телеканалом, який працюватиме для окупованих територій і мовитиме там, буде спеціальний інформаційно-розважальний державний канал на базі іномовлення UATV.
      • Телеканал розпочне мовлення 1 березня, а його назву оголосять згодом.
      • Телеканал об’єднуватиме українські розважальні програми та інформаційне державне мовлення.
      • Продукт телеканалу може бути двомовним – українською та російською.
      • В січні стало відомо, що керівницею інформаційного мовлення телеканалу стане головна редакторка 24 каналу Олена Трибушна. Проте наприкінці місяця вона відмовилась від цієї посади. Пояснила це тим, що "в перші ж тижні стало зрозуміло, що з іншими новими керівниками проєкту ми занадто по-різному бачимо процес його реалізації".

      Читайте також

      powered by lun.ua
      Пропозиції партнерів
      Коментарі
      Залиште відгук