Аеропорт "Бориспіль" уже третій місяць чекає на нового генерального директора. Та якщо за 2015-ий, з легкої руки прем'єра, підписувались більшість призначень, а це — 277 нових очільників державних компаній, то з "Борисполем" ситуація набагато складніша.

Наприкінці минулого року номінаційний комітет обрав новим гендиректором аеропорту Юрія Солончука. Він виграв конкуренцію у таких потужних кандидатів як віце-президент з фінансів компанії МАУ Піотр Ікановіч та екс-глава "Борисполя" Сергій Гомболевський. Поки у документах про призначення Солончука не з'явився підпис прем'єра — обов'язки гендиректора виконує скандально відомий Євген Дихне.

Подейкують, що він лобіює інтереси МАУ — компанії Ігоря Коломойського. І саме він передав міжнародним авіалініям ангарний комплекс в повну оренду на 10 років.

Інші авіакомпанії мають за місце в ангарі платити не аеропорту, а безпосередньо МАУ. Саме компанія Коломойського тепер встановлює ціну за обслуговування інших літаків. А сама ж МАУ, оскільки вона — базовий перевізник у "Борисполі", винаймає ангар з чималою знижкою.

Державне авіапідприємство "Україна" перевозить перших осіб держави, зокрема, і президента. Але тепер МАУ може просто не здати їхнім літакам місця в ангарі. А відтак і глава держави ризикує нікуди не вилетіти, адже борт №1 техогляд не пройде. Сам Євген Дихне замість коментарів по цій ситуації надав звіт діяльності аеропорту.

Там зазначено, що "Бориспіль" торік отримав понад півмільярда гривень чистого прибутку і це більше, ніж у 2014-му. Але якщо всі ці здобутки перерахувати у долари, виявляється, що насправді "Бориспіль" вже третій рік поспіль втрачає гроші.

Через це півтисячі працівників поскаржились міністру інфраструктури. Бо вважають, що Євген Дихне лише шкодить летовищу. Але той так не вважає. Натомість переконаний: він — єдиний керівник.

Новообраного гендиректора Юрія Солончука звинуватили у тому, що він відмивав гроші, коли керував аеропортом у 2008-му. Він же відповідає, що все це — провокації конкурентів, щоб його прибрати з посади. Хоч він офіційно ще не гендиректор та заздалегідь домовився співпрацювати з низкою приватних авіаперевізників. Вони сподіваються, що саме за правління Солончука МАУ не буде монополістом в аеропорту.

Та Солончук не такий упевнений. Договір на оренду ангару з МАУ розірвати не так просто. Легше спробувати домовитись, або ж йти до антимонопольного комітету. Поки Солончук ще офіційно не гендиректор — його перевірятиме Антикорупційний комітет Верховної Ради.