Доставка їжі набирає все більшої популярності, адже користувачам подобається економити час та не витрачати зусилля на приготування обіду чи вечері. Завдяки цьому бізнесу Glovo вдалося значно покращити свої показники.

Читайте також Літаки повернуться у небо: боси лоукостера Ryanair в Україні і вже домовляються про польоти

Зростання Glovo у час війни

Як розповіла генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк, компанії вдалося вийти на довоєнні показники ще у березні 2023 року. Після цього цифри зросли ще на 10%.

Окрім основного бізнесу, Glovo працює над розвитком інших бізнес-сегментів. Зокрема, добре справи йдуть у дарксторів Glovo Express – супемаркетів, які працюють лише на доставку. Після відкриття магазину у Вінниці їх стало 12. У кожному представлено близько 3000 товарів це вдвічі більше, ніж до війни.

Також компанія вже працює приблизно із сотнею постачальників. До повномасштабного вторгнення їх було лише 20. Добру співпрацю вдалося розпочати з українськими крафтовими виробниками морозива, пива та снеків.

Відкриття одного даркстору потребує 100 тисяч євро, хмарної кухні із обладнанням – 200 тисяч. Але компанія не збирається зупинятися та активно інвестує в український ринок, адже вірить у його великі перспективи.