Чому компанії вирішили об'єднатися
Компанії об'єднали зусилля, аби створити ексклюзивну колекцію лаків для нігтів, наліпок та накладних нігтів.
Читайте також Не тільки ціна: як аналізувати аудиторію та формувати пропозицію
Ми любимо робити такі несподівані, нестандартні колаборації. У сфері краси та моди може бути багато колаборацій, тому я думаю, що якщо ви хочете освоїти цей простір, вам потрібно створити щось таке, що змусить клієнта сказати: "О, я б ніколи до цього не додумався",
— розповідає засновниця Nails.Inc Теа Грін.
До прикладу, комплект штучних нігтів у класичному нюдовому кольорі можна купити за 6,99 долара. А набір з мінілаків червоного та коричневого кольорів та стандартного червоного лаку разом зі наліпок у формі бургерів, картоплі фрі та золотих арок продається за 8,99 долара.
Для колекції також створили блискучий лак для нігтів із золотими сердечками за 8 доларів, що є посиланням на слоган McDonald’s I’m Lovin' It.
Шанувальники McDonald’s завжди знаходять різні способи висловити свою любов до бренду, в тому числі за допомогою нейл-арту,
— каже старша директорка з глобального бренду, контенту та культури McDonald’s Дженніфер Дельвеккіо.
Ця колекція стала першим кроком ресторанної мережі у світі косметики.