Вже понад 100 брендів більше не розміщують рекламу на платформі Маска після антисемітських висловлювань мільярдера. Серед них – Apple, Discovery, Disney, Sony, Warner Brothers та інші.

Дивіться також X (Twitter) має великі проблеми і в усьому винен Ілон Маск: аналітики дають невтішний прогноз

Відомі бренди йдуть з Х

Найбільший американський роботодавець, мережа супермаркетів Walmart повідомила, що відмовилася від реклами на платформі Ілона Маска Х, раніше відомій як Twitter. Вони знайшли для таких операцій інші майданчики.

Ми не рекламуємо на X, оскільки ми знайшли інші платформи для кращого охоплення наших клієнтів,
– зазначив представник Walmart.

Варто зазначити, що раніше Маск привселюдно послав рекламодавців, які пішли з платформи. Він зазначив, що лайка стосується тих, хто "намагається шантажувати рекламою, шантажувати грошима".

Скандал навколо слів Маска

  • Ілон Маск погодився з антисемітською теорією змови, яка стверджує, що євреї розпалюють ненависть до білих. Він вподобав твіт з цим меседжем, додавши, що автор написав "справжню правду".
  • Ряд відомих компаній розірвали співпрацю з Х після цього. На фоні цього також вийшло дослідження, що показує те, що рекламу Apple та IBM показували поряд з твітами, які вихваляли Адольфа Гітлера та нацистів. Загальна кількість таких постів лише зростає.
  • Мільярдер спробував виплутатись з ситуації, заявивши, що не є сторонником антисемітизму.Але одразу після цього він назвав "гнобителями права та свободи слова" найбільших рекламодавців, що пішли з Twitter.