Мотивація команди – одне з найголовніших завдань, з яким доводиться працювати успішним підприємцям, повідомляє 24 Канал. Разом зі Škoda розповідаємо про те, як можна налаштувати команду на продуктивну роботу та досягнення високих цілей.

Цікаво Партнерський бізнес: про що потрібно домовлятися "на березі"

Визнання та вдячність

Це пункт, про який варто потурбуватися у першу чергу. Кожен хоче почуватися важливим та потрібним, незалежно від посади.

Працівникам важлива увага / Фото UnSplash

Фінансова винагорода – це те, з чим працюють усі, натомість хорошим ставленням до людей, прихильністю та відчуттям особливої атмосфери можуть похизуватися дуже небагато компаній. Тож варто стати однією з них – і тоді бізнес буде приречений на успіх.

Чіткі цілі та винагороди

Правило "зроби ось це – отримаєш стільки" було, є та буде основним рушієм стосунків між роботодавцем та працівником. Це дозволить працівникам планувати свої місячні доходи та займати більш проактивну позицію.

Цілі та винагороди повинні бути зрозумілими / Фото UnSplash

Звісно, деякі позиції передбачають монотонну роботу, тому рекомендуємо обговорити з працівниками преміювання за перевиконання норми та пояснити, в який спосіб можна досягнути вищих позицій у майбутньому. Звісно, скептики є скрізь, але більшість колективу точно відгукнеться на таку комунікацію.

Програма зростання

Більшості людей набридає обіймати одну посаду та розбиратися із рутинними завданнями. Для того, аби їм не довелось шукати нових викликів на ринку, варто подбати, щоб вони могли опанувати новий рівень, не покидаючи компанію.

Дайте працівникам можливість розвиватися / Фото UnSplash

Так, інколи керівнику доведеться перекладати доволі багато відповідальності та вчитися довіряти людям, які, можливо, вперше виконують щось подібне. Це абсолютно нормально – люди зростають через невідомість, і працівники ніколи не будуть виключенням з цього правила.

Гнучкість та work/life balance

Те, про що роботодавці інколи забувають. Усі повинні працювати, щоб жити, а не навпаки. Тому варто заохочувати здоровий баланс між роботою та особистим життям – і показникам команди не будуть загрожувати жодні вигорання.

Баланс роботи та життя – ключ до успіху / Фото UnSplash

Окрім того, варто пам'ятати, що турбота – це завжди двосторонній процес. Якщо керівник хоче, аби працівники турбувалися про бізнес, як про свій власний? Тоді варто попіклуватися про них, як про самого себе!

Авто також може надихати

Власний автомобіль – це спосіб покращити ефективність. Зокрема, наявність машини допомагає встигати всюди, що вкрай позитивно впливає на бізнес.

Також важливо, щоб автомобіль був не просто комфортним, але й не завдавав зайвих клопотів. Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні.

І підстав для цього є багато. Перш за все можна згадати про те, що Octavia ще з першого свого покоління зберігає характеристики, які виділяють українці:

  • величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi),
  • неймовірна надійність та витривалість,
  • гарне оснащення при доступній вартості,
  • а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.

Зі Škoda Octavia реально встигати всюди / Фото Škoda

Остання генерація Škoda Octavia включає до свого арсеналу усі визнані раніше переваги. Тож ця автівка – прекрасний вибір як для власних потреб, так і для бізнесу. Але це ще далеко не все! У сучасних автівках Octavia доступні опції, які до цього були лише в автомобілях вищих класів. Серед них:

  • вибір режимів руху,
  • бездротове підключення телефону,
  • різноколірна підсвітка в салоні,
  • матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом,
  • тризонна система кондиціювання з сенсором вологості,
  • скло з термозахистом й підігрівом,
  • динамічні покажчики поворотів та багато іншого.

Усі ці зручності абсолютно реально додати під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора, а це означає, що не доведеться переплачувати за зайві "пакетні" опції.