У чому сенс непрацюючих аеропортів у Москві?
Джерело:
Олександр КоваленкоНещодавно звучали критичні вигуки щодо того, що удари деяких дронів по Москва-Сіті не несуть жодної користі. Це довелося спростовувати на конкретних прикладах. Тепер же виникають дуже схожі висновки щодо аеропортів.
Як простої в аеропортах Росії грають нам на руку
Що ж, дозволю собі прояснити ситуацію з аеропортами.
Читайте також Одна важлива річ щодо безпеки українців, яку не можна забувати
21 серпня аеропорти Внуково та Домодєдово московського авіавузла ввели обмеження на прийом та відправлення рейсів з 06:25 по 08:40. Частина рейсів була перенаправлена в інші аеропорти, наприклад, один із літаків відправили до Казані.
Фактично, два великі аеропорти в Москві простоювали 2 години. Був збій відправлення не лише цивільного, а й вантажного авіатранспорту. Літаки, які не могли сісти в аеропортах, чекали в повітрі дозволу, випалюючи більше палива, або ж летіли в інші аеропорти, знову ж таки, випалюючи паливо.
А тепер трохи думок вголос.
Уявімо системність тривог у російських аеропортах. Якщо за добу вони будуть на 2, 4, 8 годин вводити обмеження на прийом та відправлення рейсів, то які матимуть фінансові втрати аеропорти через ці простої? Або трохи інакше.
Цікаво Публічна відповідь Олені Шуляк
Будь-який аеропорт Росії не тільки є частиною загальної логістики, яка, зокрема, бере участь у вантажопотоці для забезпечення війни в Україні, а й своїми податковими відрахуваннями, які підтримують бюджет, спрямований на фінансування війни. А якщо вони починають просідати за доходами?
Фінансові втрати та зростання витрат російських аеропортів це не менш важливий момент, ніж очевидне порушення логістики.І головне, якщо кошти, для підриву стабільної роботи аеропортів менші за загальні втрати за годину простою, то виникає питання: "А чому б і ні?".