Товари в рекламі тепер можна порівнювати з конкурентними: закон набрав чинності

11 грудня 2019, 09:35
Читать новость на русском

В Україні набрав чинності закон про порівняльну рекламу. Такий крок наблизив українське законодавство до європейських стандартів.

Документ напередодні був опублікований у "Голосі України".

Раніше за відповідний законопроєкт проголосували 326 народних депутатів, додавши до чинного закону про "Рекламу" поняття "порівняльна реклама". На думку ініціаторів закону, це необхідна вимога для гармонізації законодавства із правом ЄС.

Читайте також: Українців до 27 років можуть звільнити від податків: комітет підтримав законопроєкт

Зазначається, що порівнювати можна схожі товари, які використовують за однаковими потребами.

Що означає порівняльна реклама на практиці

  • Можна використовувати зображення, посилання на товар, торговельні марки, під якими випускається інший товар.
  • Дозволяється згадувати комерційне найменування конкурентів, з яким порівнюють продукцію.
  • Порівнювати можна лікарські засоби, медичні вироби, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації.
  • Забороняється у рекламі вводити споживачів в оману та діяти недобросовісно щодо конкурентів.
  • Відповідальність за неправомірне порівняння в рекламі нестиме рекламодавець.