Диджиталізація Івано-Франківська: у місті з'явився унікальний додаток

13 листопада 2021, 14:30
Читать новость на русском

Відчинені люки, повалені опори та інші комунальні халепи тепер у єдиному додатку. В Івано-Франківську з'явився мобільний застосунок "15-80 Івано-Франківськ".

У програмі можна повідомити про аварійну ситуацію або про будь-які недоліки у місті. Користувач може коротко описати причину звернення та прикріпити фото. Заяву оперативно опрацюють відповідні служби.

До теми У Британії створили сервіс для захисту жінок під час прогулянок наодинці

Містяни можуть із легкістю писати звернення

Начальниця відділу оперативного реагування Тетяна Нестерук повідомила, що недавно поступило звернення про незадовільне закладання бруківки після розкопок. Організація передає про проблему в Муніципальну інспекцію "Добродій".

Для з'ясування, хто виконував роботи й відповідно надіслати припис. Звернення реєструють. Ми його закриваємо та передаємо, як розглянуте,
– додала Нестерук.

Під час реєстрації у застосунку потрібно вказати:

  • прізвище й ім'я;
  • номер телефону;
  • домашню адресу.

Саме так людина зможе не лише скаржитися на аварії, а й отримувати сповіщення, якщо в її будинку, скажімо, заплановані вимкнення світла чи газу.

Не лише скарги, а й пропозиції

У додатку є заява, скарга, подяка, а також просто звернення й пропозиції. Люди можуть вибирати розділ на свій розсуд. З яким саме питанням вони хочуть звернутися. Є у застосунку можливість додавати фотографії з галереї й робити живі.

Зореслава Гелеван

Директорка департаменту розвитку й цифрових трансформацій

Досі повідомляти про аварійні ситуації мешканці могли лише за телефонами Служби оперативного реагування. До прикладу, на початку опалювального сезону за добу надходило до 300 дзвінків.

Особливості івано-франківського застосунку: дивіться сюжет 24 каналу

Розвантаження колцентру через додаток

Посадовці, сподіваються, що тепер вдасться розвантажити колцентр. На установу часто нарікали, що там не відповідали й не брали слухавку. Заступниця міського голови Вікторія Дротянко пояснила, що колцентр працює постійно, адже є декілька телефонів.

Насправді він багатоканальний. Працює постійно. Інколи лінія може бути зайнята, тому немає відповіді. Для цього, для розвантаження, також був зроблений цей застосунок,
– наголосила Дротянко.

Мобільний додаток доступний на Android та iOS. Його вже завантажили більше сотні користувачів. Служба отримала близько 20 перших онлайн-заявок.