Про це під час пресбрифінгу 5 квітня розповів голова Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, інформує 24 Канал.

Важливо Глава МОН Лісовий назвав найбільшу проблему української освіти

Бабак зробив важливу заяву про освітні втрати та ДПА

Бабак наголосив, що, на жаль, змушений констатувати, що в Україні централізованої та ефективної системи зрізу освітніх втрат чи досягнень, в принципі, майже не існує.

За словами нардепа, ЗНО чи НМТ не можна вважати системою освітньої аналітики або оцінки освітніх досягнень, адже це механізм для вступу в університети, а не механізм, який тестує знання на виході зі школи.

Тому один із законопроєктів, який зареєстрував наш Комітет, і на найближчому засіданні Верховної ради очікуємо розгляд, це законопроєкт про повернення державної підсумкової атестації. Вона могла б стати одним із елементів цієї системи загальнонаціонального оцінювання знань,
– розповів глава освітнього комітету.

Наразі, уточнив він, в Україні користуються даними міжнародних досліджень, яке проводить OISD. Зокрема, тесту PISA, який раз на 4 роки здійснює зріз знань або оцінку знань 15-річних учнів.

Останнє дослідження, уточнив Бабак, відбулося у жовтні 2022 року. У жовтні 2023 році в Україні очікують на детальний аналіз та результати.

Також нардеп додав, що питання освітніх втрат в Україні обговорюватимуть на засіданні профільного комітету Ради.

Читайте "Пробачиш – ти помер": Лісовий зробив заяву про формування історичної пам'яті у молоді

Лісовий назвав найбільшу проблему української освіти

  • Міністр освіти і науки Оксен Лісовий назвав найбільшу проблему української освіти.
  • Він вважає, що такою є формування толерантності до корупції у процесі навчання.
  • Лісовий наголосив, що постійно звертатиме увагу на те, що в освіті найбільшою проблемою є формування толерантності до корупції в процесі навчання. Особливо у вищій освіті.
  • Міністр також акцентував, що у цьому контексті варто говорити про побутову корупцію у вищій освіті, про управління майном у вишах і про органи сертифікації та ліцензування.