Хто і скільки витрачає на політичну рекламу під час карантину: дослідження

26 березня 2020, 14:51
Читать новость на русском

Протягом 16 – 22 березня на політичну рекламу у соцмережах витратили на від 18 382 до 54 517 тисяч доларів (приблизно 509 тисяч – 1,5 мільйона гривень).

Такі дані наводить громадянська мережа ОПОРА. Цікаво, що переважну частину цільової аудиторії реклами складали жінки (63,5%).

Актуально Уряд і депутати створять антикризовий штаб для боротьби з Covid-19

Хто та на що витрачає гроші

  • Основну увагу рекламодавців отримують жителі Києва. На другому місці Львівщина, на третьому — Дніпропетровщина.
  • Втім публікації на політичну тематику мають різні акценти. Частина оголошень – про заходи та засоби персонального захисту, пошук можливостей для мобілізації ресурсів громади, інша – з гострою критикою чинної влади.


Витрати на політичну рекламу по регіонах / Інфографіка Опори

За минулий тиждень найбільше на політичну рекламу у фейсбуці витратили:

  • колишній депутат Харківської міської ради, адвокат, Анатолій Родзинський,
  • телепроєкт "Шустер Live",
  • народний депутат від "Європейської Солідарності" і п'ятий президент Петро Порошенко,
  • сторінка Городок (розрахована на киян та жителів Дніпропетровської області)
  • представник фракції "Слуга Народу" Андрій Ходоров.
  • Найбільшу кількість оголошень політичного характеру (понад 12,5% від усієї кількості) розмістила сторінка так званої "Партії Шарія", яка продовжила використовувати мікротаргетинг для збільшення кількості фоловерів сторінки.


Хто найбільше витрачає на політичну рекламу / Інфографіка Опори

Зверніть увагу! Уряд продовжив карантин в Україні до 24 квітня. За порушення карантину передбачена кримінальна відповідальність.


Яка відповідальність передбачена в Україні за порушення карантину / Інфографіка 24 каналу