До нової траси звикали довго, комусь вона прийшлась не до душі, як не тримав кулаки за своє дітище творець автодрому Герман Тільке. Пастор Мальдонадо, скажімо, двічі привертав до себе увагу стюардів. Спочатку змусив попрацювати персонал вогнегасниками, згодом - витягати його FW33 із гравійної пастки.

Фернандо Алонсо отримав паузу для перепочинку після того, як на його боліді полетіла трансмісія. А от "залізним коням" Альгерсуарі та Д’Амброзіо знадобився уже куди серйозніший ремонт.

Тим не менше, сприятливі погодні умови і покращення стану асфальту після ранкової сесії дали змогу командам плідно попрацювати як із різною кількістю палива, так і з обома комплектами гуми. Хтось навіть викладався понад норму.

Льюїс Хемілтон настільки жваво тиснув на газ під завісу першої практики, що не помітив жовтих прапорів, які сигналізували про аварію уже згаданого Мальдонадо. У підсумку, британець хоч і виборов першу сходинку протоколу, отримав від стюардів доволі суворе покарання - штраф мінус 3 позиції на старті гонки. Такі ж втрати поніс, до слова, і Серхіо Перес.

Доволі несподіваним переможцем другої сесії став Феліпе Масса, мабуть, нове переднє антикрило таки додало швидкості неповороткій F150 Italia. В обох практиках задніх не пас достроковий тріумфатор сезону. Себастьян Феттель у кожній із практик - на другій сходинці.