Руйнуванню перегону між станціями "синьої" гілки вдалося запобігти, – КМДА
Джерело:
КМДАУ КМДА розповіли, що ситуація у тунелях "синьої" гілки метро наразі контрольована, руйнуванню перегону вдалося запобігти. Наразі триває геологічне дослідження та підготовка до початку ремонтних робіт.
Також у міській раді зазначили, що загроз через просідання ґрунту немає. Тобто руйнування прилеглих споруджень не очікується.
Дивіться також Апокаліптичний сценарій: у Київській міськраді назвали умову, за якої міст Метро можуть закрити
Деталі експертизи метро
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор розповів, що внаслідок запроваджених після підтоплення метро мір вдалося запобігти загрозі руйнуванню перегону між станціями "Деміївська" та "Либідська".
Наразі загрози для руйнування капітальних споруд через просідання ґрунту немає. Навколо лише тимчасові споруди, які будуть демонтовані для проведення відповідних робіт,
– зазначив він.
Також Кандибор зазначив, що у місцях просідання ґрунту біля "Деміївської" пробурять свердловини для геологічних досліджень. Перші результати будуть за два тижні. Найближчим часом встановлять обсяг робіт, які потрібно виконати на цій ділянці. Відновлення руху планується протягом шести місяців.
За попередніми висновками, під час будівництва тунелю було допущено технічні помилки. Вже через три місяці після відкриття станцій між "Деміївською" та "Либідською" відбулася теча води з виносом піску. У листопаді відбувся прогрес тріщин, через що 8 грудня станції довелося закрити – через загрозу руйнуванню тунелю.
Ситуація у Київському метро: останні новини
- Нещодавно київська влада оголосила про капітальний ремонт ще двох станцій "синьої" гілки. Мова йде про станції "Почайна" та "Тараса Шевченка". Міськрада переконує, що роботи там не означають закриття.
- Днями гендиректор "Київського метрополітену" Віктор Брагінський заявив, що міст Метро перебуває у дуже важкому стані – йому потрібен капітальний ремонт. Однак, за словами керівника, нічого критичного з боку метрополітену не відбувається. Цю ділянку регулярно оглядають.
- У КМДА переконали, що заплановане на 2024 рік посилення опор мосту не вплине на рух "червоної" гілки метрополітену. Водночас Київрада припустила можливість закриття мосту – якщо його визнають аварійно-небезпечним.