Тому продукція P&G і далі продавалася та приносила податки в бюджет Росії, з якого платять вбивцям українських дітей. Проте тепер це вже сильно вдарило по репутації компанії.
Зауважте Тютюновий гігант Imperial Brands передав бізнес у Росії інвесторам: вже оцінені втрати
З'явився важливий "фактор"
Річ у тім, що багато конкурентів пішли з ринку тоталітарної держави. Тому в P&G, ймовірно, вирішили цим скористатися.
Та все стало значно складніше, коли ці бізнесмени все ж таки відчули вплив війни. Мовляв, передусім не на Procter & Gamble, а роздрібних клієнтів, постачальників і дистриб'юторів клієнтів. Тому це назвали "фактором", який і визначить остаточне рішення.
Бояться втратити своє майно в Україні
P&G, зокрема, виробляє бритви Gillette. У Росії компанія має приблизно 2500 співробітників. Проте також у них є два заводи в Україні, де працює 500 людей. В останній заяві компанії зазначили: почали боятися, що ці виробництва зруйнують.
Скільки вони заробляли
До війни бізнес P&G в Росії та Україні становив приблизно 2% її чистого прибутку на глобальному ринку. Протягом 2021 року, компанія заробила 11,73 мільярда доларів. Тобто у двох країнах вдалося заробити 235 мільйонів доларів "чистими".
Частина продукції, яку виробляє ця компанія / Зображення MarketingWeek
Як вони "частково виходили" та не вийшли
Ще 7 березня генеральний директор Procter & Gamble опублікував об'ємний відкритий лист щодо війни в Україні. У ньому мовиться, що:
- компанія припинить всі капітальні інвестиції у Росію;
- закриє всі без виключення рекламні компанії та маркетинг;
- значно скоротить асортимент продукції.
Проте згодом виявилося, що вони продовжили там продавати елементи гігієни, здоров'я та особистої гігієни. Тобто левову частку всієї продукції.
До теми – Росія хоче націоналізувати компанії, які йдуть з її ринку: дивіться відео