Названі компанії публічно визнали, що Росії вдалося вплинути на президентську кампанію у США і завдяки їхнім платформам в інтернеті, однак у майбутньому вони безсилі перед загрозою закордонного втручання, передає The New York Times.

Читайте також: За що "банять" політики: українські користувачі Facebook запустили "викривальний" флешмоб

Подібні заяви дещо роздратували конгресменів, які сподівалися почути переконливий план щодо запобігання нових спроб вплинути на виборчий процес у Сполучених Штатах, йдеться у публікації.

Мені подобається, що вони покаялися, проте мова йде про життєво важливі проблеми, а ці інтернет-гіганти не вживають ніяких структурних змін. Поки обговорюються напівзаходи,
прокоментував ситуацію Тім Ву, професор права у Колумбійському університеті.

"Корінь проблем, що з ними зіштовхнулися високотехнологічні компанії, це бізнес-моделі, які винагороджують вірусний контент, і величезний рекламний бізнес, який автоматизований і не дає можливості легко побачити оголошення, придбані іноземними урядами", вказують журналісти.

Під час слухань Демократична і Республіканська партія поставили вимогу, аби Facebook, Twitter і Google надавали звітність про те, хто фінансує політичні оголошення онлайн, за аналогією з правилами, які існують для телемовлення. Представники цих компаній публічно цю вимогу не відкинули, зауважує NYT.

Читайте також: Створили монстра, – автор "лайка" у Facebook розповів про шкідливий вплив новітніх технологій

Однак Колін Стретч, головний юрисконсульт Facebook, не погодився на деякі пропозиції сенаторів. Зокрема, він заявив, що відмова продавати оголошення за іноземну валюту не вирішить проблеми втручання у політику США ззовні.

Директор правоохоронної та інформаційної безпеки Google Рікард Салгадо зі свого боку відповів, що пошуковий гігант відмовиться від політичних оголошень, оплачених іноземною валютою, "якщо ці оголошення можна вважати незаконними".

Нагадаємо, напередодні слухань у Конгресі Facebook повідомив, що під час президентських перегонів у США російську політичну рекламу побачили 126 мільйонів користувачів цієї соціальної мережі.