На своїй сторінці в Instagram Кайлі Міноуг повідомила про перезапуск власної косметики під тією ж торговельною маркою KYLIE. Після першого конфлікту з Кайлі Дженнер пройшло близько п'яти років, але австралійська поп-співачка не втрачає надію, що буде користуватися не меншою популярністю.

Читайте також: Навчіть її вмиватись, – Кайлі Дженнер спровокувала шквал критики через рекламне відео

Варто відзначити, що вперше конфлікт за ім'я бренду між зірками виник близько п'яти років тому. Кайлі Міноуг подала в суд на тезку Дженнер за те, що та мала намір створити б'юті-бренд з такою ж назвою. За словами Міноуг, така дія могла негативно вплинути на її імідж, а також просування марки. Суд їй вдалося виграти, однак на подальший розвиток бізнесу юної американки це мало вплинуло. Через кілька років, а саме у 2019 році, Кайлі Дженнер була визнана наймолодшою мільярдеркою у світі.

Так, слідом за нею, Кайлі Міноуг, яка брала перерву у розвитку в галузі краси, вирішила відновити запуск колекцій, чим відновила конкуренцію. Вона випустила три косметичних засоби, серед яких олії, помади для губ і тіні для повік.