Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Міністерство юстиції вводить електронні сервіси реєстрації

      1248 Читать новость на русском
      Міністерство юстиції України
      Міністерство юстиції України / nakaz.com.ua

      Міністерство юстиції України в рамках реформування реєстраційної служби передає повноваження реєстрації на місця, створює бек- і фронт-офіси для недопущення корупції і вводить онлайн-сервіси для зручності українців.

      Про це в ході "круглого столу" у вівторок у Києві повідомила перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова.

      За її словами, поділ на бек і фронт-офіси дозволить відокремити людей, що приймають рішення про реєстрацію нерухомості або майна, від безпосереднього контакту з громадянином, під час якого відбувається прийом документів. Надалі, додала заступник міністра, реєстраційні функції будуть поступово передаватися на місця — органам місцевого самоврядування і нотаріусам, що також дозволить мінімізувати корупційні ризики.

      Ми вважаємо, що на сьогоднішній день немає необхідності тільки Міністерству юстиції виконувати цю функцію реєстрації. Ми хочемо поступово передавати функцію реєстрації на місця — це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то будуть усунені корупційні ризики,
      — пояснила вона.

      Керівник державної реєстраційної служби Артем Янчук в ході засідання представив електронні сервіси, які пропонує Міністерство юстиції. Зокрема, йдеться про можливість отримати електронну виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту в реєстраційний офіс.

      "Ми усуваємо вимоги нотаріального засвідчення документів, електронного цифрового підпису. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично підтверджує вашу особистість, ви платите за послугу і отримуєте електронну виписку з реєстру", — пояснила Севостьянова.

      В цілому, за словами першого заступника міністра, протягом минулого року органами юстиції було видано більше 1,3 млн різних довідок і виписок. На цю роботу, за словами заступника міністра, припадає близько 50% навантаження кожного працівника системи юстиції.

      Вона також поінформувала про пілотні проекти в рамках реформування реєстраційної служби.

      В першу чергу, ми говоримо про пілотний проект "екстериторіальність", який стосується Вінницької та Київської областей. В рамках проекту коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого фактичного проживання. Система вже виправдовує себе і може бути поширена на території всієї України,
      — пояснила заступник міністра.

      Другий пілотний проект — "модельний офіс" — функціонує в Харкові, Києві та Черкасах.

      "В рамках даного проекту ми відпрацьовуємо систему фронт- і бек-офісів", — додала Севостьянова.

      Нагадаємо, Міністерство юстиції України просило парламент підтримати реформи виконавчої та реєстраційної служби.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук