Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Нацрада ніяк не може вплинути на скандальний телеміст між Newsone і "Росія 24"

      Нацрада ніяк не може вплинути на скандальний телеміст між Newsone і "Росія 24"

      Нацрада з питань телебачення і радіомовлення зможе відреагувати лише на факт проведення такого телемосту. Діяти наперед і будь-як запитувати у телеканалу інформацію про запланований ефір Нацрада не має права.

      Українське законодавство передбачає штрафні санкції для тих, хто поширює цей сигнал – провайдерів, про це сказала перший заступник голови Нацради Ольга Герасим'юк, пише "Інтерфакс". 

      Читайте також: NewsOne оприлюднив заяву щодо скандального телемосту з російськими пропагандистами

      Вона наголосила, що "на жаль, санкції за ретрансляцію для мовника парламент втратив".

      Нацрада, однак, буде реагувати на порушення в ефірі, якщо вони відбудуться. Хочу сподіватися на те, що журналісти не здійснятьпрофесійне самогубство, обслуговуючи цинічних політиків,
      – додала Герасим'юк.

      Перша заступниця голови Нацради пояснила, що провайдери ризикують отримати штрафи в розмірі 25% вартості ліцензії за трансляцію телемосту з телеканалом "Росія 24", а українські телеканали – санкції за порушення галузевого законодавства.

      "Нацрада має право реагувати виключно на факт. Сьогодні у нас є тільки повідомлення в соцмережах, ролик, поширений російським телебаченням, і повідомлення на сайті каналу. Але Нацрада може реагувати на поширення інформації виключно в ефірі телеканалу", – пояснила вона.

      Вона також додала, що Нацрада не має права діяти наперед і запитувати у телеканалу інформацію про запланований ефірі, оскільки це може тракуватись як цензура.

      Водночас у РНБО просять не панікувати – там працюють над вирішенням. Секретар РНБО Олександр Данилюк написав, що зараз нам пропонують "з’єднати" внутрішньокремлівську пропаганду з її філіалом у Києві і видають це за "прорив" у стосунках між "братніми" народами. За його словами, Україна має "реагувати впевнено, без зайвих емоцій та паніки". 

      Український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський прокремлівський телеканал "Росія 24" проведуть спільний так званий телеміст "Надо поговорить". Він відбудеться 12 липня, а анонсував його російський ведучий і відомий антиукраїнський пропагандист Дмитро Кисельов.

      Які медіа в Україні контролює Медведчук?

      Проросійський політик та член партії "Опозиційна платформа – "За життя" Віктор Медвечук де-юре не володіє жодним медіахолдингом. Проте де-факто під його контролем перебувають вже три інформаційні телеканали.

      Йдеться про NewsOne, "112 Україна" і ZIK. Ними за документами володіє народний депутат VIII-ого скликання Верховної Ради від фракції "Опозиційного боку" та права рука Медведчука Тарас Козак.

      Дивіться відео з усією правдою про Віктора Медведчука:

       

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук