Міністерство інфраструктури України зазначає, що це рішення головного європейського авіарегулятора фактично розриває всі відносини з російськими компаніями та впливає, зокрема, на їхню присутність у всьому світі.

Читайте також: ЄЦБ зобов'язав банки перевіряти транзакції росіян, навіть резидентів ЄС, – ЗМІ

Йдеться про ліцензії авіаперевізників на продукцію, запчастини, прилади, ліцензії на технічне авіаобслуговування, а також ліцензії тренувальних центрів для організацій і тренувальних пристроїв для імітації польотів,
– уточнили в МІУ.

Дане рішення EASA, нагадали у відомстві, стало наслідком звернення Мінінфраструктури до ключових міжнародних організацій, зокрема, до Європейської комісії з вимогою повної інфраструктурної блокади РФ.

Після винесення рішення EASA літаки, що належать Росії, більше не мають права здійснювати рейси в авіапросторі Євросоюзу.

Під дію обмежень EASA потрапили найбільші російські авіаперевізники, такі як "Аерофлот", S7, "Волга-Дніпро", "Уральські авіалінії", "Азур" та інші.

Окрім цього, призупинено також дію ліцензій для підприємств, що надають технічне обслуговування авіатехніки. Серед них: "А-Технікс", "S7 Інжиніринг", "Волга-Дніпро технікс".

Європейський регулятор зупинив також дію сертифікатів лайнерів Ту-204 та Superjet 100.

Нові заявки на сертифікацію від Росії більше не приймаються.

Ці рішення напряму впливають на роботу російських авіакомпаній не лише в ЄС, але і по всьому світу. Головний авіарегулятор Європи фактично розриває усі зв'язки з російським авіаринком і ставить під серйозний сумнів його можливості щодо виконання безпекових гарантій,
– зазначили у Мінінфраструктури.

Вас це може зацікавити – Черговий російський літак збили поблизу Харкова: дивіться відео