В Україні під час виконання завдання розбився літак Mirage-2000
- Літак Mirage-2000 розбився в Україні під час виконання завдання, пілот вцілів і успішно катапультувався.
- Причини авіакатастрофи розслідує спеціальна комісія, на землі постраждалих немає.

Ввечері 22 липня літак Mirage-2000 розбився під час виконання завдання. На щастя, пілот уцілів.
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Повітряні сили.
Дивіться також Французький міраж для ЗСУ: на що здатні літаки Mirage 2000, які отримала Україна
Що відомо про нову авіатрощу з західним літаком?
Так, під час виконання польотного завдання на винищувачі Mirage-2000 сталася відмова авіаційної техніки. Пілот доповів керівнику польотів.
Далі діяв грамотно, як належить у кризових ситуаціях, і успішно катапультувався. Пошуково-рятувальна команда знайшла льотчика, стан стабільний,
– вказали оборонці неба.
На землі також обійшлося без постраждалих. Призначено спеціальну комісію, для встановлення причин авіаційної події.
Оперативно про останні новини України та світу читайте в нашому телеграм-каналі.
Місцеві пабліки стверджують, що французький винищувач впав на Волині.
Що відомо про інші випадки падінь західних літаків?
За час війни Україна втратила вже 4 винищувачі F-16.
Остання катастрофа сталася 29 червня. Тоді, на жаль, відбиваючи масований повітряний напад противника, на літаку F-16 загинув льотчик 1-го класу підполковник Максим Устименко 1993 року народження.
Ще один літак впав 16 травня орієнтовно о 03:30 – також під час відбиття ворожої атаки. Льотчик знищив три повітряні цілі та працював по четвертій, застосовуючи авіаційну гармату. Однак на борту виникла нештатна ситуація. На щастя, пілот відвів літак якомога далі від населеного пункту й успішно катапультувався.
12 квітня на літаку F-16 загинув український пілот Павло Іванов. Йому було всього 26 років.
Авіаційний експерт Костянтин Криволап вважає, що, ймовірно, існує системна, організаційна чи технічна проблема, яка призводить до втрат літаків. Він пояснив, що для того, щоб вдарити по "Шахеду" з гармати літака, треба наблизитись до нього не зустрічним курсом, а десь позаду, вище чи збоку, але не по його траєкторії польоту. Вночі, коли видимість погана, треба наблизитись до повітряної цілі, в цих умовах встигнути вгатити по ній і відійти – непросто.