Не будуть доступні усі операції: "Приватбанк" попередив про регламентні роботи

17 червня 2023, 17:03
Читать новость на русском

Джерело:

ПриватБанк

В ніч на неділю, 18 червня, "Приватбанк" проводитиме регламентні роботи. Через це клієнти фінансової установи не зможуть користуватися не лише власними картками.

Усі операції будуть на паузі з 00:30. А продовжити безперешкодне користування ними можна буде всього за декілька годин – з 6 ранку.

Варте уваги Золотий період для вкладень: якими будуть депозитні ставки до кінця червня

Що буде "на паузі"

Як повідомили у "Приватбанку" за ці понад 5 годин проводитимуться регламентні роботи процесингового центру. Вони повинні підвищити якість та безпеку платежів картками.

Відтак у цей час тимчасово будуть призупиненими всі операції з картками. Ба більше, "тайм-аут" буде також у роботі:

  • банкоматів,
  • терміналів самообслуговування,
  • POS-терміналів банку.

Зазвичай банк проводить роботи вночі з суботи на неділю, коли більшість клієнтів відпочивають. Втім, якщо ви маєте здійснити важливі покупки та перекази о пізній порі, врахуйте інтервал проведення робіт,
– попередили в "Приватбанку".

"Приват24" запустив єдиний Центр комунікацій

Варто зазначити, що нещодавно у "Приватбанку" попрацювали над оновленням "Приват24". Щоб підвищити рівень зручності для своїх клієнтів банк створив нове єдине меню "Комунікації".

Завдяки ньому клієнти отримали можливість:

  • знайти з легкістю в одному місці усі необхідні контакти, що дозволяє відразу обрати оптимальний варіант для комунікації з банком,
  • знайти завжди актуальну мапу відділень банку, банкоматів та терміналів, а також усі офіційні сторінки у соцмережах,
  • комунікувати з банком через месенджери, адже у "Приватбанку" допрацювали опцію комунікації через Telegram чи Viber,
  • телефонувати через "Приват24".

Також клієнти мають можливість розв’язати низку питань без безпосереднього звернення у підтримку банку. Це дозволяє заощаджувати час та самостійно контролювати перебіг ситуації, пов’язаної з запитом. Мовиться, зокрема, про перевірку статусу раніше поданих заявок. Наприклад, у Відділ технічної підтримки або на повернення коштів.

Відтак, завдяки такому єдиному меню "Приватбанк" гарантує стабільну та надійну комунікацію між банком та клієнтом. Адже "Приват24" надає інфраструктуру, з допомогою якої можна швидко та зручно отримати будь-яку інформацію чи розв’язати потрібне питання.